Pomoc w napisaniu pracy dot. portalu

Informacje dotyczące działania portalu i forum, propozycje i sugestie zmian, sprawy techniczne, zauważone błędy.
margarett
Posty: 8
Rejestracja: 24 cze 2008, o 20:57

Pomoc w napisaniu pracy dot. portalu

Postautor: margarett » 12 sty 2009, o 12:25

Dzień dobry ;)
Zwracam się z ogromną prośbą do użytkowinków forum o pomoc, która miałaby polegać na odpowiedzeniu na kilka pytań dotyczących portalu i zainteresowań starym Szczecinem. Jestem studentką Wydziału Humanistycznego na US. Jako temat pracy wybrałam opis społeczeństwa korzystającego z tego portalu, dlatego bardzo ważną częścią mojej pracy jest zgromadzenie Waszych wypowiedzi, na postawie których będę mogła coś stworzyć ;). W załączniku znajduje się kwestionariusz, a w nim pytania, na które można odpowiedzieć i odesłać mi na maila malgorzata_a@o2.pl .
Nie trzeba odpowiadać na wszystkie pytania, przyda mi się cokolwiek ;) Odpowiedzi mogą być dłuższe, ale krótkimi też nie pogardzę. Jeżeli jest coś, co uważasz za istotne do opowiedzenia, nie widzę problemu, aby to dopisać pod ułożonymi przeze mnie pytaniami.
Działam za zgodą administracji, dlatego liczę na Waszą pomoc, bo bez niej nie uda mi się napisać pracy ;).

Ze względu na problem z załączeniem pliku, wrzuciałam go w zwykłym notatniku, poza tym można pytania ściągnąć z http://www.speedyshare.com/544460669.html

Pozdrawiam ;)
Załączniki
kwestionariusz.txt
(2.79 KiB) Pobrany 474 razy
Awatar użytkownika
woti
Posty: 838
Rejestracja: 8 maja 2004, o 18:40
Lokalizacja: Szczecin (Bolinko)
Kontakt:

Postautor: woti » 12 sty 2009, o 16:52

Moim zdaniem kwestionariusz może być, ale p.Małgosia powinna zwrócić się do RedNacza i za jego pomocą próbować dotrzeć "głębiej". Inaczej ta praca może być "płytka".
Tym niemniej życzę powodzenia (oczywiście odpowiem i Sznowne Koleżeństwo do tego namawiam).
Absolwenci - łączcie się!
Awatar użytkownika
Gambit
Posty: 364
Rejestracja: 19 maja 2004, o 22:10
Lokalizacja: Stettin - Hokendorf