Poszukuję...

Odbudowa Sediny, renowacje budynków, itp.
kasiaA
Posty: 2
Rejestracja: 24 paź 2007, o 20:58

Poszukuję...

Postautor: kasiaA » 24 paź 2007, o 21:07

Witam!
Jestem studentką architektury wnętrz. W tym roku
przygotowuję się do pracy dyplomowej z projektowania architektury
wnętrz. Zainteresował mnie budynek przy ulicy Kolumba 81-83 w
Szczecinie
. Chciałabym zaprojektować nowoczesne jednostki
mieszkalne powiązane ze starą architekturą tego budynku.
Czy posiadacie jakieś informacje, plany, mapy, dokumentacje, stare
zdjęcia wnętrz tego zespołu budynków?

Proszę o pomoc lub kontakt do kogoś kto mógłby mi pomóc w
uzyskaniu niezbędnych informacji i rysunków.
Z góry dziękuję
Katarzyna Adamczak
proszę o odpowiedź bezpośrednio na maila: katarzynaadamczak@poczta.fm[/u]
Awatar użytkownika
Aygon
Posty: 2440
Rejestracja: 17 cze 2004, o 23:07
Lokalizacja: Stettin Hökendorf

Postautor: Aygon » 24 paź 2007, o 21:19

Tylko po co te wielkie litery :?
Jest karta w rejestrze zabytków, numer A 1298 z 21.12.1995

W archiwum akta policji budowlanej sygnatury:- 7708, 7709, 7710, 7711, 7719, 7721, 7734, 8855, 8856.

-Kwiatkowski K., XIX i XX-wieczna zabudowa ul.Krzysztofa Kolumba w Szczecini, Szczecin 1981, mpis w zb.PSOZ 0/Szczecin.
Zweckverband fur Gross Stettin
GG:1237155
[url=http://www.prawobrzeze.org/galeria]galeria przedwojennego prawobrzeża[/url]
BUCHHEIDE VEREIN
Awatar użytkownika
jacek80
Posty: 87
Rejestracja: 27 kwie 2005, o 11:26
Lokalizacja: Forever Szczecin

Postautor: jacek80 » 24 paź 2007, o 21:27

Kolumba 81-83, zabudowa fabryczna nr rej. 1298
decyzja DZ-4200/33/O/95 data 1995-12-21
działka 8/2 obr.47-Śr.
właściciel Gmina Miasto Szczecin