(artykuł) Tramwajowa historia

Awatar użytkownika
Kropka
Posty: 752
Rejestracja: 30 wrz 2007, o 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Kropka » 1 lut 2009, o 14:40

Dla jasności, nie jestem przeciwnikiem przywrócenia ruchu tramwajowego w Wojska Polskiego. Uważam tylko, że nie to jest powodem umierania ulicy a samo przywrócenie ruchu tramwajowego nie spowoduje wzrostu znaczenia tej ulicy.
Awatar użytkownika
Torney
Posty: 8630
Rejestracja: 16 wrz 2004, o 13:57

Postautor: Torney » 1 lut 2009, o 14:43

Jestem za przywróceniem ruchu tramwajowego w al. Wojska Polskiego, ograniczeniem (w przyszłości) do minimum ruchu samochodowego (wjazd dla dostawców i taksówek), a na innych alejach i ulicach Śródmieścia za wprowadzeniem opłaty za wjazd na tyle wysokiej, by szczecinianie przesiedli się do tramwajów i autobusów. I piszę to jako obywatel Falkenwalderka ;).
Erich-Falkenwaldergesellschaft
JimBoss1994
Posty: 113
Rejestracja: 13 wrz 2008, o 18:57

Postautor: JimBoss1994 » 1 lut 2009, o 16:04

Torney pisze:Jestem za przywróceniem ruchu tramwajowego w al. Wojska Polskiego, ograniczeniem (w przyszłości) do minimum ruchu samochodowego (wjazd dla dostawców i taksówek), a na innych alejach i ulicach Śródmieścia za wprowadzeniem opłaty za wjazd na tyle wysokiej, by szczecinianie przesiedli się do tramwajów i autobusów. I piszę to jako obywatel Falkenwalderka ;).
Dobry pomysł - dostawcy i mieszkańcy będą mogli korzystać z wąskich śródmiejskich dróg, a obcy jadący do domu będą korzystać z ulic Obwodnych i kilku tych które z przeznaczenia są dla Samochodów np. Mickiewicza, 26 Kwietnia, Wojska Polskiego, Piastów, Piłsudzkiego, Jana Pawła II i Jagielońską. Pozostałe mogą odtworzyć klimat na Śródmieściu, można też jak już wcześniej wspomniałem zrobić nowy deptak z jednej ze śródmiejskich uliczek.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 30 gości

cron