Siec trakcyjna wisiala nad calym mostem, nie bylo na nim zadnych slupow. Zastosowano dwa wysokie maszty kratownicowe (jeden zreszta widac za tramwajem) trzymajace caly ciezar trakcji. Dodatkowo przed wjazdem na most od strony miasta i za mostem, postawiono 4 slupy pomocnicze (po 2 z kazdej strony jezdni), umozliwiajace przejscie do prowadzenia sieci tramwajowej innymi sposobami - na masztach w ksztalcie litery T- na wydzielonym torowisku - w strone Braunsfelde, i w sposob standardowy - na slupach po obu stronach jezdni - w kierunku miasta. Zastosowano kilka sposobow podwieszenia trakcji i tyle. A bylo ich znacznie wiecej. Ordnung nie ma tu nic do rzeczy.owca pisze:i jeszcze jedno. w myśl niemieckiej maksymy ordnung muss sein zwróćcie uwagę na słupy trakcyjne. na Kreckowerstr. są w kształcie litery "T" a na fotce zwykłe i proste. nie ma szans żeby na trasie jednej ulicy stawiali różne, jakie tam były pod ręką.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości