Rozmawiałem kiedys ze starym mechanikiem z zajezdni Klonowica. W mało pochlebny sposób wyrażał się o tych wozach. Niektóre zostały skasowane juz po trzech latach. Problem polegał na tym, że kupiliśmy u le`żabojad autobusy, które były jeszcze na deskach kreślarskich. A prokejtk w rzeczywistości okazał się beznadziejny. Do tego doszło to czego Francuzi nie przewidzieli. Że do wozów będzie wsiadać więcej osób niż założył projektant. I m.in. przez to Berliety się posypały.KlemensII pisze:Ba ,a jakie były zachwyty jak w 1973 roku /czyli dawno ,dawno temu bo w poprzednim wieku/ wchodziły do naszego miasta Jelcze Berliety PR 100.Bez krawata nie wypadało tam wsiadać.Taka to była technika
Ale może przyjdzie kiedyś czas na Solarisy. Zresztą to strasznie przewrotne. Berlin kupuje te polskie autobusy, więc pozbywa się starych MAN-ów, które trafiły do Szczecina.KlemensII pisze:.A tak wspieramy MAN-a ,czy VOLVO kopiąc się wten sposób w tyłek.
Tatry nie wyją z tego powodu, że tęsknią za Berlinem choć gdyby mogły to pewnie powiedziałby nam żebyśmy posłali je na tamte proste tory Mają silniki tyrystorowe i z tego powodu przy rozruchu i hamowaniu wydają taki dźwięk (podobny lecz znacznie cichszy dźwięk wydają wagony 105N2k/2000 czyli popularne "bulwy"). A instalacja do zwracania prądu do sieci - po pierwsze sieć nasza nie jest do takiej abstrakcji dostosowana, a po drugie Niemcy stwierdzili podczas remontu, że nie opłaca im się do tych tramwajów takich instalacji instalować ze względu na to, że i tak sprzedają je za 10 lat i nasze "kanarki" tego po prostu nie posiadająRychO pisze:A te żółtki to mruczą z zadowolenia, że po Naszym Mieście na starość jeżdżą, czy wyją z tęsknoty za Berlinem Albo.... coś tam, coś tam.... tyrystorowego mają (podobno przy hamowaniu zwraca prąd do sieci)
Takiej nieprzegubowej Tatry jeszcze na trasach nie widziałem. Natomiast rzucił mi się w oczy "24" -zestaw 3 x "8"Ralf747 pisze:Helmuty teraz śmigają też na 5, a dokładniej jeden po to aby sypać tory piaskiem bo modernizacje piasecznic niestety nie mają.
Co do nowości to na szczecińskich torach pojawił się (jak na razie tylko w zajezdni Pogodno ale od poniedziałku najprawdopodobniej wyjedzie na jakąś linie) pierwszy egzemplarz TATRY T6A2D (kolejny dziś w nocy).
>>KLIK<<
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości