Screeny z prac

Projekt wirtualnego odtworzenia przedwojennego Szczecina.
Awatar użytkownika
Bachinstitut
Expert
Posty: 11310
Rejestracja: 22 cze 2004, o 17:54

Postautor: Bachinstitut » 5 lut 2009, o 18:50

Piotr-Stettin pisze:Ja mam KWP, ale z aktualnym wdziankiem.
Yyy, a niekaktualnego nie teges?
Erich-Falkenwalder-Gesellschaft
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 5 lut 2009, o 19:00

Bachinstitut pisze:
Piotr-Stettin pisze:Ja mam KWP, ale z aktualnym wdziankiem.
Yyy, a niekaktualnego nie teges?
Ja ten model robiłem pod google earth. Zapodajta dobre przedwojenne tekstury to będzie wersja Stettin ;).
Leks
Virtuell
Posty: 199
Rejestracja: 7 kwie 2008, o 09:24

Postautor: Leks » 5 lut 2009, o 21:12

Tekstury to nie moja mocna strona. Zaopatrzyłem się w ten Paint.net. Faktycznie fajny programik, ale mało w nim umiem na razie :P.

A obiekty nawet jeśli nie ma archiwalnych danych trzeba zrobić. W takiej wizualizacji nie można niczego pominąć, "bo nie ma akt". Nie można zostawić dziury. Musi być jakaś imitacja. Co do budynku policji można chociaż skorzystać z jakiś map z rzutem budynku z góry.

Oba modele ( obu Panów ) są ładne. Na pewno się nadajecie do tego :). Tylko ten Sketchup... nie wiem jak z eksportem modeli...
I jeśli ktoś chciałby zrobić jakiś budynek to mogę jakiś zaproponować i udostępnić materiały pomocne w jego wykonaniu - nawet jeśli ktoś chce tylko próbować :). Wspólnymi siłami zawszę będzie lepiej i szybciej.
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 5 lut 2009, o 21:33

Niestety ja również mam problemy z teksturami...Leks, a w czym rzeźbisz modele?
Co do programów graficzny to fajny jest photofiltre :)
Awatar użytkownika
Busol
Admin
Posty: 9624
Rejestracja: 21 kwie 2004, o 01:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Busol » 5 lut 2009, o 21:38

Panowie - proszę załączniki dawac jako załączniki forum (do 100 kb)

proszę poprawcie
Zapraszam na TrocheInaczej.pl.
"Niemcy kiedyś byli źli, a teraz są dobrzy. Ktoś mi tak opowiadał". Franek Bis.
Leks
Virtuell
Posty: 199
Rejestracja: 7 kwie 2008, o 09:24

Postautor: Leks » 5 lut 2009, o 21:39

Ja moje modele robie w anim8or ( http://anim8or.com )
Awatar użytkownika
Zahuś
MV Bembridge
Posty: 342
Rejestracja: 10 kwie 2005, o 23:31
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

No klasa

Postautor: Zahuś » 5 lut 2009, o 23:32

Oj widzę że przespałem kilka lat w grafice. To ja się zgłoszę po naukę do kolegów. Ale efekty ciągle podglądam. Jeszcze mała chwila a cały Szczecin będzie w 3D. Efekty są wspaniałe. Pozdrowienia Zahuś
Czajnik
Posty: 5
Rejestracja: 30 sty 2009, o 19:07

Postautor: Czajnik » 6 lut 2009, o 08:41

No to skoro KWP jest to ja czekam na jakąś propozycję co trzeba zrobić do projektu.
Awatar użytkownika
Busol
Admin
Posty: 9624
Rejestracja: 21 kwie 2004, o 01:42
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Postautor: Busol » 6 lut 2009, o 09:33

Czajnik pisze:No to skoro KWP jest to ja czekam na jakąś propozycję co trzeba zrobić do projektu.
Słuchaj Leksa on tu rządzi światem 3D
Zapraszam na TrocheInaczej.pl.
"Niemcy kiedyś byli źli, a teraz są dobrzy. Ktoś mi tak opowiadał". Franek Bis.
Czajnik
Posty: 5
Rejestracja: 30 sty 2009, o 19:07

Postautor: Czajnik » 6 lut 2009, o 10:26

Co to Keczupa to:

Google SketchUp Pro
In addition to everything you can do with Google SketchUp, using Google SketchUp Pro you can:

Export in additional 2D formats:

Portable Document Format (.pdf)
Encapsulated PostScript Format (.eps)
Epix (.epx)
AutoCAD (.dwg, .dxf)
Export 3D models in additional formats:

3DS (.3ds)
AutoCAD DWG (.dwg)
AutoCAD DXF (.dxf)
COLLADA (.dae)
FBX (.fbx).
OBJ (.obj)
XSI (.xsi)
VRML (.vrml)
Export animations and walkthroughs as MOV with the Mac version of SketchUp, or export AVI files from the Windows version of SketchUp


Może być?
Awatar użytkownika
Jezu
Posty: 961
Rejestracja: 2 sty 2005, o 01:47
Lokalizacja: Pilchowo

Postautor: Jezu » 7 lut 2009, o 15:36

Qrcze na grilu. Panowie mnie trochę sprowokowali do obadania tego SketchUp'a i przypomniały mi się dawne dobra czasy jeszcze z Amigi bo żaden inny złom nie potrafił wtedy takich rzeczy.
Ten SketchUp wygląda na wyjątkowo dobre i chyba ekstremalnie wygodne narzędzie a na dodatek darmowe. Co najważniejsze powalająca jest cała kolekcja filmików nauczających krok po kroku jak efektywnie korzystać z tego narzędzia czyli nauczyć mogą się nawet laicy, którzy wcześniej takich rzeczy nigdy nie robili.
W każdym razie zabawa jest przednia i rozwojowa.

Ozdrawiam (innych a siebie leczę).
Mad Poets Society
Leks
Virtuell
Posty: 199
Rejestracja: 7 kwie 2008, o 09:24

Postautor: Leks » 7 lut 2009, o 16:24

Tak czy siak musicie znaleźć jakiś sposób na poprawny export modeli do formatu takiego jak 3ds czy obj. Bo inaczej nie zgramy się z robotą. Tzn. Sketchup exportuje modele do formatu 3ds, ale sęk w tym, że praktycznie tylko on potrafi je wczytać. Inne programy już nie. Może się mylę, bo ja z tego nie korzystam. Może jest ktoś kto się zna na tym i wie co zaradzić...
Awatar użytkownika
Jezu
Posty: 961
Rejestracja: 2 sty 2005, o 01:47
Lokalizacja: Pilchowo

Postautor: Jezu » 7 lut 2009, o 17:28

To istotnie jest problem. Jeszcze nie znalazłem NATO rozwiązania.

Ozdrawiam (innych a siebie leczę).
Mad Poets Society
Piotr-Stettin
Posty: 466
Rejestracja: 3 sie 2006, o 20:03

Postautor: Piotr-Stettin » 7 lut 2009, o 23:11

Widzę, że na razie mamy mały problem z formatami :roll: Mam nadzieję, że uda się to rozwiązać. Lex, a próbowałeś zaimportować do siebie prace zrobione w sketchupie?
Leks
Virtuell
Posty: 199
Rejestracja: 7 kwie 2008, o 09:24

Postautor: Leks » 7 lut 2009, o 23:31

Czajnik mi coś wysłał, ale to się nie wczytało ani w wings3d ani w anim8or. Za każdym razem "Wystąpił problem z aplikacją..."

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

cron